Bloodhound supersonični auto ima isti motor kao supersonični avion, ali se tim ljudi koji radi na prvom svetskom supersoničnom automobilu od 1,000 milja po času nada da on neće poleteti. Dugačak je 12,8 metara, ima čvrste titanijumske točkove I koristi padobrane za kočenje.Posle tri godine mukotrpnog rada na aerodinamici, prvi britanski model ovog plavo narandžastog vozila je javno predstavljen Farborovom internacionalnom sajmu vazduhoplovstva u Južnoj Engleskoj. Bloodhound tim očekuje da ovaj auto dostigne ubrzanje od 0 do 1,000 milja po času (1,610 km po času) za 42 sekunde i probije zvučni zid.
Bloodhound supersonični auto ima isti motor kao supersonični avion, ali se tim ljudi koji radi na prvom svetskom supersoničnom automobilu od 1,000 milja po času nada da on neće poleteti.
Dugačak je 12,8 metara, ima čvrste titanijumske točkove i koristi padobrane za kočenje.
Posle tri godine mukotrpnog rada na aerodinamici, prvi britanski model ovog plavo narandžastog vozila je javno predstavljen na Farborovom internacionalnom sajmu vazduhoplovstva u Južnoj Engleskoj.
Bloodhound tim očekuje da ovaj auto dostigne ubrzanje od 0 do 1,000 milja po času (1,610 km po času) za 42 sekunde i probije zvučni zid.
Endi Drin, pilot Kraljevskih vazduhoplovnih snaga (KVS), koji drži trenutni rekord dostignute brzine na kopnu od 736 milja po času (1,228 km po času), je istakao: „Kao pilot dostizao sam ubrzanje od 200 milja po času, a onda uzletao, ali kao vozač Bloodhound-a srećan sam što ću dostići brzinu od 1,000 milja po času i ostati čvrsto na zemlji. U toku nedelje ja sam pilot u KVS, a vikendom imam najbolji posao kao jedini supersonični vozač na svetu. Poenta nije samo u dostizanju svetskog rekorda, već želimo i da inspirišemo narednu generaciju naučnika i inženjera da pomere granice tehnologije supersonične brzine.“
Eksterijer ovog super automobila od 6 tona je dizajnirao tim naučnika aerodinamike čije se istraživanje upotrebom računske dinamike fluida poziva na tehnološku snagu jednog od evropskih najsnažnijih računara.
Ako probna vožnja bude održana početkom 2012. godine, auto će biti prebačen tog leta u Južnu Afriku gde će biti izveden pokušaj dostizanja svetskog rekorda u brzini na kopnu.